마감 60일 전

[미국인턴/뉴저지][점심제공기업] Advanced International Freight 무역사무 부문 채용
[미국인턴/뉴저지][점심제공기업] Advanced International Freight 무역사무 부문 채용
기업형태
중견기업
접수기간
2025년 08월 18일(월) ~ 2025년 11월 17일(월)
모집직무
무역/유통
무역영업/해외영업
무역사무/수출입
구매/자재/재고
상품기획/MD
배송/택배/운전
화물/중장비
더보기
채용인원
0명
채용형태
인턴
근무지역
해외
홈페이지

상세내용

 

Advanced International Freight

 Address:  700 Penhorn Ave. Unit 1 Secaucus, NJ 07094

Website : https://www.aif-usa.com/

“ With 25 years and counting in the industry, Advanced International Freight, Inc. is a full-service logistics and freight forwarding company with locations in North New Jersey and Southern California. With the growing impact of global and domestic logistics on our everyday lives, our vision is to challenge and transcend traditional industry practices by creating a truly seamless solution for our clientele with the backing of modern technology and our unique, boutique-like service level.

Advanced International Freight, Inc.는 뉴저지와 캘리포니아를 거점으로 25년 이상 글로벌 물류와 포워딩 서비스를 제공해온 전문기업입니다. 우리는 해상·항공 운송부터 창고, 통관, 글로벌 파트너 네트워크까지 전 과정을 아우르는 토털 물류 솔루션을 제공하며, 최신 기술과 맞춤형 서비스로 고객의 신뢰를 쌓아왔습니다. Advanced International Freight에서의 경험은 단순한 물류 업무를 넘어 글로벌 공급망의 핵심 전문가로 성장할 수 있는 기회가 될 것입니다.

 

모집안내

◾ 채용부문 : Logistics Operations Coordinator

◾ 근무시간 : 09:00 A.M ~ 18:00 P.M (1hour lunch)

◾ 급여 : $18 / an hour

◾ 연 환산급여 : 약 $37,440/ a year (주 40시간 52주 근무 기준 이며, 주말 및 공휴일 over time 근무에 따라 변동 가능)

◾ 급여 외 보상 : 점심제공, Gym Benefit, PTO + Sick Leave 제공, Paid Holidays 제공 


Job Description

A successful Logistics Operations Coordinator will work with the operations team and team manager to ensure that our clients are able to ship and receive their goods in a timely and cost effective manner to the final destination. This is an immersive position that will allow you to build a relationship with various transportation and logistics service providers while simultaneously providing customer service directly to our clients to administer and coordinate the delivery of all cargo from A to Z. 


Responsibilities

- Handle both ocean & air operations, billing, and customer service functions in a timely manner

-  Communicate and follow-up with customers on booking requests until delivery completion

- Coordinate and communicate inbound transportation details with overseas partners

- Mediate delivery requirements and shipment tracking between customers, truckers, brokers, warehouses, and vendors to ensure proper delivery

- Analyze work processes while doing associated data entry tasks into operating system

- Develop and retain relationships with trucking, warehouse, customs brokers, ports, and other vendors


전형절차

◾ 문의 신청서 제출(구글폼)

◾ 비자발급 가능 여부 검토 후 개별 전형/기업 안내 실시

◾ 전달받은 이력서 작성 후 회신(첨삭진행)

◾ 기업 서류/ 화상 면접전형 진행

◾ 합격자, 미국 스폰서기관 인터뷰 (회사-지원자 간의 보증을 해주는 미국 국무성 지정 기관, 별도 안내예정)

◾ 주한미국대사관 인터뷰 (별도 안내예정)

◾ 출국/출근


접수기간

채용 시 마감

㈜커리어랩스는 지원자에게 알선비나 기업 매칭에 따른 비용을 받지 않습니다.

⋇ 파견직이 아닌 「합격기업 소속」으로 근무하게 됩니다. 

⋇ 비자 발급비용은 본인 부담입니다.

 

☎ 지원문의: Tel. 031-8027-9060 / Email : [email protected]

✏ 신청서 제출:  https://forms.gle/JDniMmJnRN39ESU56

자세한 내용은 반드시 해당 홈페이지 또는 직접 문의를 통해 안내 받으세요.

AD


기업문화 엿볼 때, 더팀스

로그인

/