마감 79일 전

Winix America Inc. Accounts Payable 인턴 채용
Winix America Inc. Accounts Payable 인턴 채용
기업형태
중소기업
접수기간
2025년 09월 05일(금) ~ 2025년 12월 05일(금)
모집직무
기획/전략/경영
경리/회계/결산
경영/사무
사업기획
서비스기획/운영
신규사업/BD
임원 (CEO/COO)
전략기획
콘텐츠기획/운영
M&A/타당성분석/사업제휴
경리
결산
급여관리/4대보험
전표입력
부가세신고
ERP/더존
더보기
채용인원
0명
채용형태
인턴
근무지역
해외
홈페이지

상세내용

[회사소개]

Winix is committed to providing clean air for all. Our goal is to design, engineer and manufacture products that are superior in performance, innovation, and style. Our commitment to this goal has made us an industry leader in air quality and indoor comfort. With distribution centers in the US and Canada and company owned factories in South Korea, Thailand, and China, we are relentless in our mission to improve air quality for our customers, partners, and employees around the world. Our teams create award winning products for the home, office, hospital, and any other business!
We are looking for a passionate intern to join our Bannockburn, IL team. The AP Intern will work with our vendors and management to assure accurate and timely payables as well as learning the accounting process for a US based company. They will collaborate with other teams and process spending approvals as well as working hand in hand with our Finance and Admin team. This will be a great opportunity for those looking to move into the finance field.

https://www.winixamerica.com/


[모집안내]

근무지역 : 3000 Lakeside Dr. Suite 305S Bannockburn, IL

급여 : $45,000 / a year

근무시간 :08:00~17:00, Mon-Fri (40 hours per week) + O/T as needed

복지 :  We offer a Wednesday work-from-home option and Paid time off with paid holidays.


[자격요건]

Strong command of English, both written and verbal
Ability to manage multiple tasks and meet deadlines
대학교 3학년부터 졸업 후 1년 미만의 졸업생  
졸업 후 1년 이상 지난 경우 관련 분야 전공 및 경력자 (경력증명서 필요)
회계 업무에 관심이 있으신 분


[Job Distription]

Prepare and post journal entries
General accounting tasks
Daily bank transactions
Completing Credit Card transactions
Weekly AP payment group preparation
Handle month end closing tasks
Create weekly WK (HQ) Wire for commercial invoices (Inventory)

[진행절차]

1. 상담신청 및 개별 상담 진행 

2. J1 비자발급 자격조건 검토 및 채용공고 관련 Q&A 

3. 영문이력서 작성 

4. 미국 기업 서류 전형 / 면접 전형 

5. J1비자 수속 진행 

6. 주한미국대사관 인터뷰 

7. 출국 및 입사


[기타안내]

▶ 본 채용의 전 과정(지원~비자발급)은 미국인턴 전문 에이전시인 (주)GHR이 진행하며, 파견직이 아닌 해당기업 소속으로 근무합니다. 

▶ 본 채용공고는 J1비자를 통해 미국에서 근무하게 되며, 근무기간은 비자규정과 개인의 상황에 따라 12개월 또는 18개월로 진행됩니다.

▶ J1비자를 신청하기 위해서 비자발급 비용이 발생하며, 발생하는 비용은 지원자가 부담합니다

▶ • 비용관련 상세 안내 (꼭 확인해 주세요)

https://blog.naver.com/usacoo/223979269585

▶ 본 공고는 적합자가 고용주 인터뷰에 합격할 경우 채용 마감일 이전이라도 마감 될 수 있음을 안내 드립니다. 


[문의 및 지원하기]

▶ 홈페이지 : www.ghramerica.com 

▶블로그 : https://blog.naver.com/usacoo 

지원문의 : [email protected] (자유양식의 영문이력서를 메일로 지원해 주시면 됩니다)

 영문이력서가 없으신 경우 먼저 상담 신청해 주시면 되며, 상담 후 보내드리는 이력서 양식으로 작성하셔도 됩니다.

▶ 상담신청 : https://forms.gle/QSdD64YRS8kRqyri7 

▶ 카카오톡 ID : “ghrghr” 검색 후 문의 또는 QR 코드 스캔 후 문의 



[미국인턴/NJ,CA] CJ Logistics  America 물류, HR 인턴 채용

자세한 내용은 반드시 해당 홈페이지 또는 직접 문의를 통해 안내 받으세요.

AD


기업문화 엿볼 때, 더팀스

로그인

/