브랜드 마케팅
마감

Product Marketing Manager

ByteDance - 틱톡 (TikTok) - Product Marketing Manager : 채용 메인 사진 (더팀스 제공)

모집 요강

Responsibilities

1. 제품 기능 및 마케팅 전략의 결합으로 신규 유저 유입 및 기존 유저 참여도 제고

2. 개발 부서 요구 대응하고, 제품 개선 방안 제시하고 전반적인 마케팅 효율성 향상

3. 연예인/인플루언서 콘텐츠에 대한 효과적인 ROI 측정 체계 및 평가 시스템 구축

4. 새로운 기능 런칭 후 마케팅 효과 트래킹, 수익 평가 및 데이터 모니터링 진행

 

Qualifications

1. 4년제 대졸 이상, 영어로 근무 가능하고 한국어 또는 중국어 능숙

2. 3년 이상 한국 동종업계 비디오, 카메라, SNS 관련 경험 우대

3. 뛰어난 제품 센스, 문제 해결 능력, 창의적인 아이디어 보유자

4. 논리적인 사고, 우수한 데이타 분석 및 프로젝트 매니지먼트 능력을 가지며 Multi-tasking 가능자

5. 뛰어난 소통 스킬 및 협력 능력


요약

채용 정보
찾고 있는 업무 브랜드 마케팅
채용 형태 경력
채용 마감일 2020-11-30
연봉 정보 면접 후 결정
특이사항

피드 & 팀터뷰 (2)

스택 (1)

회사 소개

Mumbai, India

London, UK

Tokyo, Japan

Los Angeles, US

회사 소개


Information

회사 소개

Inspire creativity, enrich life. ByteDance is a technology company operating a range of content platforms that inform, educate, entertain and inspire people across languages, cultures, and geographies. Dedicated to building global platforms of creation and interaction, ByteDance now has a portfolio of applications available in over 150 markets and 75 languages. For example, TikTok, Helo, Vigo Video, Douyin, and Huoshan. ByteDance's platforms aim to help users explore and discover the world's creativity, knowledge and moments that matter in everyday life while empowering everyone to be a creator directly from their smartphones. We are committed to building a safe, healthy and positive online environment for all our users. We welcome people from all backgrounds to join us. If tackling challenges in a fast-changing industry does not scare you, work with us and challenge yourself to move the world!

기타 정보


Location

서울 중구 삼일대로 343 (저동1가, 대신파이낸스센터(Daishin Finance Center)) -


기업문화 엿볼 때, 더팀스

로그인

/